Terugzendingen:
Aangezien onze producten voedingsproducten zijn die een beperkte houdbaarheid hebben, kan DNK Healthy Food geen retourzendingen aanvaarden.
Ophaling:
Bestellingen kunnen elke dag afgehaald worden op het pick-up point in Next Level Fitness, Pioniersplein 1 in Zwevegem, bij DNK Healthy Food zelf in Torkonjestraat in Marke ofwel levering aan huis in Kortrijk, Wevelgem, Lauwe, Aalbeke, Harelbeke, Menen, Lauwe, Wevelgem, Kuurne, Heule, Rollegem, Hooglede, Moeskroen, Gullegem, Waregem, Kortrijk, Lendelede, Ingelmunster, Ledegem, Bissegem en Vichte, Deinze. Wanneer je bestelt kies je zelf de manier, plaats en tijdstip van levering. De opties kunnen besproken worden via WhatsApp. Indien je een bestelling op een andere dag wilt, gelieve contact op te nemen met DNK Healthy Food via gsm op 0470/83.02.91.
Ingrediënten:
Bij alle maaltijden werkt DNK Healthy Food met verse producten. Seizoensgebonden producten worden afgehaald op de zelfplukboerderij.
Annuleringen:
Indien u van gedachten verandert voordat uw bestelling is klaargemaakt, kunnen wij op elk moment annuleringen accepteren voordat de bestelling op het ophaalpunt is geleverd.
Customer Service:
Voor alle andere vragen zijn we bereikbaar per mail op dnkhealthyfood@gmail en info@dnkhealthyfood.be. Per telefoon zijn we bereikbaar op 0470/83.02.91.